piątek, 20 lipca 2012

Trzeba by się przedstawić

Witajcie. Jest to pierwszy wpis na moim pierwszym blogu. Pomysł powstał z chwilowego nadmiaru wolnego czasu. Jestem zawodowym prezenterem muzycznym od roku 2001 zajmuje się oprawą muzyczną wesel, osiemnastek, różnego rodzaju imprez firmowych i wszystkiego co wymaga muzyki, tańca i zabawy. 
Podczas swojej pracy zawodowej widziałem nie jedno. Zagrałem dla naprawdę rozmaitych ludzi. Pojawiłem się w ponad 100 lokalach. Przeprowadziłem dziesiątki różnych zabaw. Spotkałem wielu kamerzystów i fotografów. Bawiłem się również na nie jednym weselu przy zespole i dj-u. Jednak co najważniejsze wyprawiłem również własne wesele. 
Jesteście zaręczeni i planujecie wesele. Sprawdźcie na moich strona na co warto zwrócić uwagę.
Celem stworzenia tego blogu jest podzielenie się informacjami ważnym w planowaniu wesela czy każdej innej imprezy okolicznościowej. Tematy jakie poruszę pojawiają się nie raz w rozmowach z nowożeńcami. Są to odpowiedz na zadawane przez nich pytania. 
Jeśli planujecie wesele, to życzę wam miłej lektury wielu przydatnych informacji znalezionych tutaj, lub na mojej stronie www.djdamian.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz