środa, 21 listopada 2012

Zabawy weselne z sieci

Kilka ciekawych pomysłów na śmieszne i oryginalne zabawy weselne jakie można znaleźć w sieci.
Słyszałem już o tej zabawie od paru fotografów. Podoba mi się i efekty są świetne jeśli trafi się na odważnych gości. 

Krasnoludek dobry jest. Zabawa sprawdza się na imprezach w niemal każdej sytuacji. 

Dwie zabawy w jednym filmie. Pierwsza całkiem sympatyczne z przekładaniem kapeluszy i karniakami. Druga to stary dobry taniec na leżąco. 

Te zabawę widziałem już bardzo dawno temu. Widzę, że do dzisiaj cieszy się niezmiernie dużą ilością pozytywnych komentarzy. Niestety największą rolę w tej historii odgrywa pan młody więc nie zawsze wyjdzie to dobrze, a już napeno nie zawsze będzie chętny do tej zabawy. 

Hehe coś czuje, że wszyscy panowie marzą tylko o takich zabawach na weselu. Fajnie by było gdyby na samym końcu stała jakaś starsza kobieta, albo facet w spódnicy. 


To już nie jeden raz sprawdzałem w akcji i jest to jedna z moich ulubionych zabaw weselnych. Teraz już wyparta przez nowsze i jeszcze ciekwasze. 

Widziałem juz pomysł z nyską i aresztowaniem młodych pod kościołem, bo w bagażniku mieli wielki wór trawy hehe ale to też jest śmieszne. 


To najfajniejsze filmy jakie dzisiaj udało mi się znaleźć na youtube.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz