środa, 21 listopada 2012

Sezon 2012

Sezon 2021 dobiega już końca. Bardzo wile się działo i zagrałem wiele imprez dla niesamowitych ludzi. Wiele wesel i osiemnastek będę długo wspominał. W mijającym roku pojawiło się wiele ciekawych pomysłów, które przetestowałem na imprezach i okazały się niezłymi przebojami. Szczególną sympatią gości na weselach cieszyły się liczne konkursy i zabawy związane z kapeluszami, tańce synchroniczne oraz wyścigi narciarskie.
Po wielu latach powielania utartych i nudnych schematów typu wycieczka do zoo, dzień z życia rodziny, czy kareta udało mi się wymyślić kilka ciekawych konkursów i zabaw, które z powodzeniem zajęły ich miejsce. Dzięki temu moje imprezy stały się znacznie ciekawsze i interesujące.
Nie zamierzam stać jednak w miejscu. Trzeba się dalej rozwijać i już mam kilka pomysłów  w fazie realizacji, aby sezon 2013 był jeszcze lepszy.
Obecnie patrząc w kalendarz na rok 2013 nie widzę już zbyt wielu wolnych sobót. Cieszy mnie to niezmiernie, bo znaczy, że podoba się wam to co robię. W długie zimowe wieczory postaram się powrócić do pisania na blogu. Ostatnie miesiące były bardzo pracowite, bo obok remontu w mieszkaniu miałem na głowie po trzy lub nawet cztery imprezy w tygodniu.
Blog niebawem zostanie uzupełniony o kilka fotorelacji z różnych wesel i osiemnastek na których grałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz