piątek, 24 sierpnia 2012

Wesele Czerwiec 2012

Tym razem trochę fotek z jednego z najfajniejszych wesel na jakich miałem przyjemność w tym roku zagrać. Miało miejsce w Grill Barze w Kotlinie. Za ciężką prace w tworzeniu i obrabianiu zdjęć serdecznie dziękuje niżej podpisanemu pod nimi fotografowi. No i najważniejsze ukłony dla nowożeńców i gości za świetną zabawę. Mam nadzieje, że to nie ostatnie wesele w waszych rodzinach.


Impreza odbyła się w czerwcu 16 czerwca 2012. Poprzeczka była postawiona wysoko, ponieważ musiałem konkurować z wielką sportową atrakcją w postaci meczu naszej reprezentacji. Na sali restauracyjnej obok tej na której grałem były dwa ogromne telewizory. Zatem musiałem się dopasować  współgrać z emocjami sportowymi.

Młoda para była świetna i całą noc z uśmiechem na ustach bawiła się na parkiecie. Miło się pracowało patrząc na ich najszczęśliwszy dzień w życiu.


Na weselu było sporo dzieci, więc i dla niech nie zabrakło zabaw i atrakcji z mojej strony.


Dla naprawdę odważnych panów również mam przygotowane atrakcje. Obecnie już się zmieniły, ale te kostiumy zawsze będę miło wspominał Zresztą nie tylko ja.



Gorąco przez gości przyjęty jeden z tańców synchronicznych jakie prowadzę. Oczywiście YMCA a akcesoriami.

To co przynosi najwięcej radości i uśmiechu to peruki, kapelusze itd. Na dłuższą chwilę stajemy się kimś zupełnie innych i dajemy wtedy czadu...



Konkursy z oryginalnymi nagrodami dla odważnych to dodatkowy element bardzo rozbawiających całe towarzystwo. Byliście niesamowici. 




 Zabawa taneczna na parkiecie trwała aż do białego rana. Goście świetnie się bawili, naprawdę mam z tej nocy same miłe wspomnienia.






Poza szaleństwem w każdym bloczku muzycznym zawsze znajdę w przerwach czas dla Was na rozmowę i życzenia muzyczne. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje jeszcze raz za wspaniałą weselną noc pełną radości, uśmiechu i tańca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz